Osobní převzetí
Je vždy zdarma. Další velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli. Jakmile je zboží připraveno, dostanete od nás e-mail s potvrzením, že si ho můžete vyzvednout. Místo a termín odběru je však třeba předem domluvit na e-mailu info@cira.cz zboží je možné vyzvednout v místech – Praha Veleslavín nebo Bavorov. K vyzvednutí však bývá připraveno na domluveném místě v termínu 1 – 21 dnů po objednání a upřesnění místa.
Doba doručení
Doba doručení (do vybavení zásilky) je závislá na momentální montážní kapacitě pro daný typ. Pohybuje se od 2 dnů do 21 dnů. Pokud je doba doručení delší než 1 týden je o tom zákazník po vytvoření objednávky informován.
Ceny - standardní doručení
Doručení je zajištěno společností Toptrans. Po domluvě si samozřejmě zákazník může zvolit i jinou (svoji) dopravní společnost. V tom případě se objednává jako osobní odběr.
Cena za dopravu je závislá na velikosti zásilky (tedy konkrétního typu stolu) pro jeden veterinární stůl se pohybuje od 500,- do 950,- Kč bez DPH.
Pro stříhací stoly pak 500,- Kč bez DPH.
200,- Kč bez DPH je cena doručení u doplňků pro stoly. Pakliže je odesláno společně se stolem, platí se pouze základní cena za dopravu stolu.
V případě dobírky nám dopravce účtuje ještě manipulační poplatek 100,- Kč bez DPH
V případě větší objednávky je možné se na ceně za dopravu domluvit individuálně na info@cira.cz Cena dopravy pro daný typ je vždy uvedena na konci objednávky, dle zvoleného zboží. Pokud by s ní zákazník nesouhlasil objednávku nedokončí a tím ji stornuje.
Platbu je možné realizovat při převzetí (tedy dobírkou), nebo převodem na účet, déle je možná platba při převzetí v případě osobního odběru.
Pokud zvolíte platbu až při převzetí od dopravce, je účtován manipulační poplatek 100,- Kč bez DPH
Dodání na Slovensko
Náš dopravce standardně dodává na Slovensko, avšak s tím rozdílem, že platí jiný ceník dopravy. Zákazník je před odesláním zboží informován o její ceně a v případě nesouhlasu může objednávku zrušit.
Zákazník může na konci objednávky zvolit zda si přeje platbu uskutečnit v EUR, nebo CZK. Dále u podnikatelů registrovaným slovenskou daňovou správou jako plátci DPH, je možné účtovat zboží bez českého DPH. Je však nutné tyto skutečnosti prokázat (kopií osvědčení).
Zboží je možné zaplatit převodem na účet u Fio banky 2700788360/2010 kde se uvede konstantní symbol 02 a variabilním symbolem je číslo faktury, zboží je však odesláno kupujícímu až poté co je částka připsána na náš účet.
Jednodušší možností je platba přímo dopravci (v takovem pripade dopravce účtuje 100,-Kč manipulační poplatek), nebo při osobním převzetí zboží u nás ve skladu což je mamozřejmě baz dalších poplatků.
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte.
Jsme plátci DPH
Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo přímo nás na adrese info@cira.cz zde je třeba uvést popis závady, číslo objednávky a číslo faktury.
Vážení zákazníci, nakupování v našem obchodě je velmi jednoduché a zcela standardní, přesto Vás prosíme abyste si následující návod přečetli - nezabere vám to více než pět minut.
Objednávací systém našeho elektronického obchdu dovoluje generovat fakturu jak v CZK tak v EUR. Příslušnou měnu je třeba zvolit v levém horním rohu stránek - v příslušném menu. Standartně je nastavena na CZK.
1. Nejprve si v našem e-shopu vyberte zboží, které byste chtěli nakoupit. Nabídku najdete vlevo v panelu kategorie. Po zvolení kategorie a podkategorie se vám otevře nabídka konkrétních produktů. Pro více informací o konkrétním typu klikněte na tlačítko „zobrazit“ objeví se vám podrobné informace. Dále je možné kliknout na tlačítko „více detailů“ které obsahuje obvykle technickou specifikaci výrobku. U stolů, kde to vyžaduje legislativa jsou pak ještě dole ke stažení různé dokumenty jako je návod k obsluze nebo prohlášení o shodě.
2. Pakliže se rozhodnete vámi vybrané zboží koupit, kliknete na tlačítko „přidat do košíku“.
Takto vybrané zboží se vám objeví v „nákupním košíku“ o tom se můžete přesvědčit, když kliknete na tlačítko „košík“ zcela vpravo. Pak se vám zobrazí obsah „košíku“. Zde je možnost objednávku změnit. Můžete přidat nebo ubrat počet kusů a také košík vyprázdnit a tím započatou objednávku zrušit. Nebo se vrátit do obchodu a pokračovat v prohlížení zboží.
3. Poté co se rozhodnete objednávku již neměnit, kliknete tedy na tlačítko „košík“ a objeví se vaše dosavadní objednávka. Stále ji můžete podle výše uvedeného návodu upravit. Pokud jste spokojeni, kliknete na zelené tlačítko „další“. Pokud jste u nás ještě nenakupovali, je třeba vložit adresu a kontaktní údaje do připraveného formuláře. Je možné provést i rychlou objednávku bez registrace.
Zde prosím věnujte pozornost kontaktním údajům „fakturační adresa“ je adresa, která se objeví na faktuře. A „doručovací adresa“ je adresa, kam vám bude zboží doručeno. Pokud chcete dodat později zboží na jinou adresu, klikněte prosím na tlačítko „přidat novou adresu“. Ze zákaznické sekce se můžete kdykoli odhlásit kliknutím na tlačítko „odhlásit“, které se objeví vlevo v blogu „informace“. U každého zboží je také možnost pod tlačítkem "stáhnout" k dispozici návod k obsluze.
4. V dalším kroku vyberete způsob dopravy, což může být buď osobní odběr, nebo dodání prostřednictvím přepravce. Osobní odběr je samozřejmě zdarma. Cena za dodání prostředictvím dopravce je závislá na velikosti zásilky. Pro jeden veterinární stůl se pohybuje v rozmezí od 400,- do 650,- Kč bez DPH. Pro stříhací pak 200,- až 400,- bez DPH. Viz. podmínky dodáni
5. V posledním kroku vyberete způsob platby, který může být buď bankovním převodem, nebo platba při převzetí. Až do této chvíle je objednávka nezávazná, jakmile však kliknete na tlačítko „potvrzuji objednávku“ ta se stává závaznou, je odeslána do systému a začíná se pracovat na jejím vyřízení. Na váš e-mail byla současně odeslána zpráva s rekapitulací objednávky a pokud jste zvolili platbu bankovním převodem i fakturační údaje.
Pokud Vám žádné potvrzení během pár minut nepřijde, byl tento email označen buď jako spam nebo objednávka neproběhla úspěšně. Ve druhém případě nás prosím, kontaktujte na info@cira.cz
6. Pokud budete v našem systému přihlášeni a kliknete na odkaz "domů" zobrazí se vám vlevo baner "váš účet" v historii objednávek můžete sledovat, co se s vaší objednávkou právě děje a naleznete zde také fakturu. Zde je možné měnit nastavené osobní údaje
Pozn.: až do závěrečného potvrzení objednávky můžete jakékoli zboží z košíku vyjmout a též měnit další vámi zvolené možnosti týkající se především způsobu platby a dopravy.
Absolventská sleva - čerstvým absolventům veterinárním lékařům poskytujeme prozatím časově neomezenou slevu 10% na všechno zboží. Postup je takový, že nejprve je nutné zaslat na adresuinfo@cira.cz ofocenou kopii diplomu. Pak obdržíte slevový kód, který zadáte v oddílu "shrnutí" při tvorbě objednávky. Cena vám bude automaticky snížena. Fakturační adresa se však musí shodovat se jménem na diplomu
UPOZORNĚNÍ: nabízené slevy nelze kumulovat
Dokumenty - fakturu je možné si stáhnout po opětovném přihlášení-se na naše stránky (neplatí pro objednávku bez registrace), po obdržení mailu že vaše objednávka byla odbavena. Návod k obsluze stejně jako ES prohlášení o shodě je přiložen na příslušné www.stránce každého zboží v záložce "stáhnout"
Děkujeme Vám za důvěru a za to, že využíváte našich služeb a přejeme Vám hezký den, dobré zdraví a mnoho úspěchů v osobním i profesním životě.
www.cira.cz